Nieuw blog en super mooie aanbiedingen!!

vrijdag 5 december 2014

Hallo allemaal,

Zo eindelijk weer berichten van mijn kant. Er zat al een tijd een ontzettend grote fout in mijn blog, je kon maar vier berichten zien en vervolgens weer die vier berichten enz enz. al van alles geprobeerd en tot de conclusie gekomen dat ik dus mijn hele blog eruit moest gooien en weer opnieuw op moest bouwen. Help help, nou gelukkig heeft onze dochter geholpen anders was ik nog niet klaar. Maar nu het goede nieuws mijn eerste bericht is dus meteen een super bericht. In dit bericht staan de hoge kortingen die vanaf nu t/m 5 januari en niet onbelangrijk: zolang de voorrad strekt. Dus zit er iets voor je bij of misschien zelfs wel om als kerstcadeau te geven twijfel niet en stuur me snel een bericht (l.baas@icloud.com)

Groetjes, Liesbeth 

Hieronder de super aanbiedingen:



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking

 

Copyright © 2014 Creatieve Dame